Menu
Dětská psychiatrická nemocnice Louny
Dětská psychiatrická nemocnice Louny
 

text inzerátu

Informace (snadné čtení)

obrázek_1Jak se jmenujeme?

Dětská psychiatrická nemocnice Louny (DPN Louny)

 

obrázek_2Jak se s námi spojíte?

Telefon: 415 620 130 nebo 415 620 138

E-mail: dpnlouny@dpnlouny.cz

obrázek_4Kde nás najdete?

Naše adresa je Rybalkova 2962, 440 01 Louny.

 

obrázek_3Jak se k nám dostanete?

Budova naší nemocnice stojí v areálu Nemocnice Agel Louny.

Na obrázku pod textem vidíte orientační plán nemocnice Louny, na kterém jsou všechny budovy označeny barvou a písmenem. Vpravo se nachází vysvětlivky, kde u každého písmene najdete popis jednotlivých budov v areálu.

orientační plán

Na tomto orientačním plánu je budova DPN Louny označena červenou barvou a písmenem G.

Můžete k nám přijet autem a zaparkovat na parkovišti u budovy DPN Louny. Také můžete přijít pěšky.

Vjezd a vchod do areálu je v ulici Rybalkova, na orientačním plánu je označený červenou šipkou a nápisem VJEZD.

Pěšky můžete projít i brankou u parkoviště před poliklinikou. Poliklinika je na orientačním plánu označená růžovou barvou a písmenem H.

Vstupní dveře jsou vždy zamčené, proto musíte zazvonit na zvonek. Vyberte zvonek označený „ambulance-příjem“. Zdravotní sestra Vám přijde otevřít a řekne Vám další informace.

V areálu stojí několik informačních cedulí, které Vám pomohou najít správnou budovu.

Budova DPN Louny není bezbariérová.

obrázek_5Co v DPN Louny děláme?

V DPN Louny léčíme nemocné s duševními poruchami a různými psychickými problémy.

V naší nemocnici léčíme jenom děti a dospívající dívky a chlapce od 3 do 18 let.

Léčíme děti, které se delší dobu cítí špatně, mají strach, trápí je zlé myšlenky, jsou smutné a nemají radost ze života.

obrázek_6

Ambulantní léčba

Ambulantní léčba znamená, že chodíte pravidelně za lékařem psychiatrem do ordinace.

Lékař s Vámi mluví o Vašich pocitech, aby zjistil příčinu Vašich problémů. Najít ten problém a vyléčit duševní poruchu je těžké a může to trvat dlouho.

Lékař psychiatr také často pacientům předepisuje léky. Tyto léky pomáhají zlepšit Vaše pocity a náladu.

Po každém sezení s lékařem odcházíte zpět k sobě domů.

obrázek_7Hospitalizace v DPN Louny

Hospitalizace probíhá přímo v DPN Louny. Při hospitalizaci budete ubytován na našem oddělení. Ošetřovat Vás budou naši lékaři, zdravotní sestry a další odborníci.

Hospitalizace je nutná ve vážných případech. V nemocnici zůstanete asi několik týdnů.

V nemocnici dodržujete denní režim, účastníte se terapií s psychiatrem a psychologem a užíváte léky.

Každý den také trávíte čas venku, tvoříte ve výtvarných dílnách a účastníte se dalších aktivit.

Do nemocnice si musíte sbalit osobní věci. Doporučený seznam je zde.

Péče u nás je zdarma, platí ji zdravotní pojišťovna.

Mohlo by Vás zajímat

nahoru